Friday, March 25, 2011

aku punya ctew..sape peduli

salam,,,

........aku punya rasa,ta terungkapkan.......
now,,i wants to voice out my feeling
 ..............................................................
pertama kali ,ak nk ungkapkn rasa sayang aku kat mak & abah...
= mak,abah thankz coz tlong kami mse susah...tp kami da susahkan mak & abah lagi sekali...kami tak suka tengok mak & abah rase sedeh bila tgok kami susah...sbb tu mak & abah selalu tolong & wat yg terbaek tok kami kan???...tapi kami tetap gak nk susahkan mak & abah wlowpon kami da besar..btol ckap orang...
KASIH IBU MEMBAWA KE SYURGA...KASIH AYAH TIADA PENGHUJUNGNYA...

kisahnya,,,

alkisahla..ak ni sowng yg boros & tiba 1 mase tu ak da ta ad duet nak belanja...byangkan...RM 11.73 je yg ad kat lam bank...n cuma RM 5 je yg ak ad...ak menghitung hari....aghhh,,,ad ag 3 hari...ckop ke tak ak nk hdop ngn duet sbnyak tu????last skali...ak amek kptsan col mak ak....

aku: salam,helo mak,,,kami nie,,,mak,,kami ad benda nk ckap ni...tapi mak jgan marah kami..
mak: wsalam,helo...ha????ap dia???
aku: mak,,kami da ta ad duet nak blanje nie...cuma RM 11 lebih je yg ad kt bank...t kami nk mkn ape???
mak: hmmm,,ta pela...t sroh abah msokkan..ta pela te...bye...
aku: bye...

1 jam kemudian....

mak: helo Da,,
aku: ye mak,,,
mak: abah hang da bank in da..guna la duet tu dulu...
aku: oke..thankz...tapi knp cpat sgt bank in mak?...kami still ad ag duet...
mak: guna jela...abah hang snggop g bank in lam hujan taw tak..
aku: yke???umm..okela mak...thankz awww...ckap kt abah thankz sbb bank in duet kat kami...salam,bye..

YA ALLAH,, camni rupanya kasih mak & abah aku kt aku...aku sayang kan mak & abah aku...biarkan aku dapat membalas jasa mereka ,,,amin...
second,,untok member2 aku..
= dude,,ak syg kownk lol...ta kre kt mne kownk brade..jnji kaseh syg ak kt u'll ta pnah hilang wlowpon kownk ta ad kat dpan aku skunk...<my lappy>

kisahnya...,,,{3taon lpas}

ak ni seorng yg setia kawan,,,wlowpon aku ni ske wat derk ngan mmber2 aku...tp ak still concern...
ctenyer bermula begini...skowl ak organize 1 trip,,so ak n bez fren ak pon join la...tyme tu ak form 4..,,so senior2 pon ad ag...hensem2 doe...cair ak tgok...aku de ske kt senior ak ni...tp ea da ad awekz...awekz ea form 3...(ehhhh,,silap ctew la...)
oke2....,,,
ctewnyer begini...lpas mkn mlam,,ad senior ak ayat nk bkwan ngan aku...tp,bez fren ak ckap kt ak yg ea suka kt senior yg ayat ak tu...ak ngn senyuman ckp "emm,,ak rase...ad je orng nk knl ngn ko lbeh dr ak...ak pon da knl ko kan..ta kn ko nk knl ak lbeh2 plak..."....ak tunjukkn signal kt bezfren ak...

keesokan harinya,,,
tyme nk blek,,ktrang ad briefing...so,,ak ddok kt sblah senior ak 2...ea ckap..."ak nk bkwan ngn ko..bkan ngn ea.."...tp ak wat dunno jep....& sblum tamat trip tu..,,,senior tu suap aiskrim kat ak...bezfren ak nie jeles kat ak...tapi senior yg ak suka tu suap aiskrim kt bezfren ak tu...ak ta jelez pon...bezfren ak tu yg lbeh2....

1 minggu kemudian...

bezfren: Da,,ko taw tak...ak da couple ngn senior yg ak suke tu
aku: ha???da???ble???
bezfren: ad la...ko nk taw ex gf ea form 3...
aku: yke???ouh...
pergh,,,da hdop bcouple ngn senior yg famous,
mcam2 dugaan yg ak & bezfren ak tempuh...da la bezfren ak nie lembik..ngade2 plak tu...
huhh,,,(sory,,ak mmg open skit)

sampaila 1 ketika dia kantoi ngn abah ea...

ak la yg tpaksa membohong tyme tu...ak ase bersalah ggler...tapi nk tak nak ak kne wat jgak la...syg kwan pnyer psal...nseb sume selamat...huh,,,
ak akn ingat smpai bler2 wlowpon ak ta cntact ngn bezfren ak tu...its up 2 u if ko nk lpe ke tak kejadian tu...

KAWAN KETAWA SENANG DICARI, KAWAN MENANGIS SUKAR DICARI

suka duka ngn member2 ak ta kan ak lpekn kot sbb u'll la penyeri hdop ak..




third,,towk owg yg pnah ak syg...

aku ingin kau tahu,
diriku disini menyayangi dirimu..biarpon hingga hjung waktuku...
...ak amat merindui dirimu...
aku inginkan dirimu..hdir dan temani aku...
kau tercipta untukku sepanjang hdopku,,,

untok sape2 yg pnah ak syg,,thankz coz hdir lam hdop ak,..thank wat ak rase prasaan syg..

LURVE U ALL


terlepas sudah hajat aku nak express my feeling due to ta ad keje...!!!!...

oke,,dAA....

No comments:

Post a Comment