Wednesday, March 9, 2011

berDaraH kEmbaL!

salam 1 Malaysia

kesedihan yang 5 bulan yang lalu aku tinggal kini datang kembali...
aku tak tahu kenapa..memang aku mengaku salah aku dan                       
aku tahu apa yang aku buat ak nie maybe jnis DEGIL kot...
yela,,,mane tak nyer...dulu aku da janji tak nak wat dah...tapi aku still wat jugak..
aku ta taw kenapa..sama ada aku sengaja ke tak..tp of course la nmpak cam sengaja kan..

apala aku nie,...sengaje jep cari pasal ..."huda,,ko ta pikir ke apa akan jadi t???"
hmmm,,,skunk padan muka aku,,,ta dpat apa2...apa yang aku dapat???
sakit hati + sedyh + sunyi + menyesal + moody
wat la lagi...padan muka ko..

aku pasrah kot...
tapi aku sayang dia..
aku tak taw apa alasan aku wat cam tu kat dia...
aku sayang dia ke??
MESTILAH SAYANG...


aku hanya berserah jep pada yang kuasa
aku redha...andai dia bukan untuk aku..aku merelakan..
tapi aku harap DIA untuk AKU..
hmmm,,,

tapi hati kecilku nie bertanya..
adakah aku nie MENCINTAI dia???
sebab aku ta pernah rasa camni..
aku rasa hepy bila dgn dia..
dan...aku mudah jeles dengan dia..
kenapa ek???da nme pon COUPLE

hmmm,,,whateverla...
tapi aku hrap hubungan kiterng kembali ok...
AMIN..







No comments:

Post a Comment