Tuesday, March 1, 2011

brurpppp....Bossannnn

Musik dari jiwa
Lagu dari hati
Cerita sepurnama
Canda dan menangis

Belum ku selami
Caturan terjadi
Lelah dipukul badai
Apa mungkin terlerai?
Oh…

*Soalan tersendu
Balas hampa bisu
Tuhan, tunjuk sesuatu
Apa dia yang satu itu?
Tunjukkan aku
Tunjukkan aku

Chorus:
Apa bisa ku cinta
Kamu seperti mana
Aku dicinta kamu?
Aku dijaga kamu?
Atau kamu terlalu
Indah buat diriku?
Beda dari diriku?
Aku pun tak menahu
(Repeat *)
(Repeat chorus 2x)
Aku pun tak menahu
Aku pun tak menahu
Apa bisa ku cinta?
Apa bisa ku cinta?
Apa bisa ku cinta?
Tuhan, tunjukkan aku

by ,
tunjukkan aku
boneca

emmm,,,cer korng hayati n fahami mksud nyer...mendalam sunggoh...sedalam-dalam lubang,dalam ag liang lahad...kuikuikui...heeeee
ak sbnarnya ta taw nk wtpe pagi2 buta nie..ntah ap mood aku mlm nie pn ak ta taw...actually maybe  sel otak ak ltey sgat kot smpai ta ley nk interprated mood aku..huhu....





 

ak ta nk bckap byak..bserla..pmpn mmg ske becakap..tiap mse nk bckap...ishh..knp2??ak pn ta taw...org slalu ckap,kerna mlot bdan binasa..mmg btol tu..so,pndai2 la bwak & jga mlot...sbb tu la aset penting ...
 
dengan kebosanan yg amat membuat ak ase nk bukak buku nie,meh cni ktew men teka - teki jum....heee...ni adlh 1 alternatif nk cool down homeostasis dalam mood ktew...hihi

soklan2nyer adalah....

1) cmne nk kuruskn prot ikan kembong menjadi ta kembong??
 
 
2) knp ubi kayu jd keras,knp ley dpat anak??
 
 
3) ada 20ekor ayam dlam peti,,so,cmne plak nk msokkn gajah lam peti??
 
 
ni soklan critical thinking plak ekh:
 
1) knp lau couple mesti akn dengar jeritan batin dari haty??tp ta kdengarn???

huhu...cer jwab ek..selamat menjawab..heee
daa..

No comments:

Post a Comment