Tuesday, March 15, 2011

nseb aD rAnG0

salam...

heee,,,,ap pendapat korng ttg cicak???
cicak adalah sejenis haiwan berdarah _________.(ak pn ta bpe ingat)
cicak nie di HARUS kn utk memBUNUHnya...
pada MALAM atau hari JUMAAT...
"ktew bunoh jep cicak nie...bio byak ckit pahala ktew...heee"

kenapa HARUS BUNUH???
--ta dpat bunuh orng,,cicak pn jdla--
sbabnyer,,, CICAK ni yg cube nak ceritakn pada musuh Rasullullah S.A.W
ketika baginda bersembunyi di sebuah gua...
ta gne tol cicak nie...Alhamdulillah musuh ta nampak Rasullullah sebabnyer,,
ada seekor LABAH-LABAH wt srang kt pintu masuk gua itu...
maka.,,Rasullullah S.A.W selamat...
betapa AGONG-nya kuasa ALLAH..

berbeza ngan RANGO sekor binatang ape ntah...
aku pn ta dpat nk interprated dari mne dtgnyer species ini...
kaler ijou...,,lher benkang bengkok...,,pkai bju merah bunga-bunga...(kalah bunga aku)
ni gambarnyer






aku ske tgok ctew nie...dia menCARI identiti...
tapi akhirnya,RANGO dapat menCARI identiti dia sendiri..
berLANDASKAN NAWAITU...
untuk tlong member-member binatang yang laen..
syahdu sunggoh mse tu...

so,ctew nie leyh buatkn ktew blaja tentang diri sendiri dsamping menghiburkn hati...
ak bagi **** BINTANG..

daA..

No comments:

Post a Comment