Saturday, April 14, 2012

maaf, saya bukan sape-sape bagi awak

maaf, saya bukan sape-sape bagi awak,,

saya bukan sape-sape lagi bagi awak,

tapi kenapa awak perlu marah saya macam dulu-dulu,,

dulu-dulu saya memang ada kaitan dengan awak,,

sekarang tak lagi,

antara kita tak ada apa-apa kaitan sudah,,






lagipun kita dah berjanji untuk lupakan semua,,

awak tahu betapa sakitnya saya lalui hidup saya dengan sikap awak yang tak pernah ambil kisah

berskandal sana-sini...

awak ingat saya ni apa?

awk selalu menunding jari kepada saya,,

seolah-olah saya yang bersalah, dan awak je yang betul,,

ada awak pernah tengok dan fikir apa salah awak??

saya harap awak berubah..

maafkan saya sebab saya tak suka dikongkong,,

sekali awak lepaskan saya,bermakna awak tak ada hak keatas saya..


No comments:

Post a Comment