Thursday, May 12, 2011

warkah cinta

ouh,tuhan ku chenta dia,,
berikanlah dia tahu,,
tak kan ku sakiti dia,,
hukum aku bila terjadi..

aku tak mudah untuk menyintai,,
aku tak mudah mengata ku cinta,,
aku tak mudah mengatakan aku jatuh cinta..

senandungku hanya untuk cinta
tiaraku hanya untuk engkau
tiada kata
sumpah ku cinta
sampai ku menutup mata

"salam..,sayang..pertama sekali aku ingin mengucapkan terima kasih kerana sudi bersama aku tidak kira susah atau senang..aku terharu kerana engkau telah memilih aku sebagai pasangan mu..aku tahu aku tidak sempurna seperti yang kau impikan tapi aku tahu kau akan tetap menerima aku seadanya..
sayang,,aku berasa senang apabila bersamamu ..aku merindui untuk berada disampingmu..namun,kesempitan masa untuk kita bersama telah membuat kita terpisah utara selatan..tapi aku ingin kau tahu yang aku amat merindui dirimu..
sayang,,kadang kala suka boleh membawa duka...entah mengapa aku amat terluka apabila kau telah mengatakan "aku tak sayang kau"  aku tahu mengapa engkau berkata demikian kepadaku..tapi aku juga seorang manusia yang punyai perasaan ...aku amat terluka..maafkan aku jika aku bersikap dingin dengan kau..aku tak mampu untuk berselindung lagi..tapi aku tak pernah membenci dirimu..kerana aku amat menyayangi dirimu..
aku berharap hubungan yang kita cipta ini takkan putus ditengah jalan..aku berharap kau membuat pilihan terbaik..aku tak sanggup dilukai lagi..akhir kata,, aku amat menyintai dirirmu"
p/s: sesaje nak berjiwang karat jap.


No comments:

Post a Comment